Mecenas wyprawy - Piramida Carstensz

Mecenas wyprawy - Piramida Carstensz
WYŁĄCZNY SPONSOR WYPRAWY

Drogi Globtroterze :)

W dzisiejszych czasach podróżuje się na wiele sposobów. Można skorzystać z usług agencji turystycznej, bądź zaplanować wyprawę od A do Z samodzielnie. Należę do tej drugiej grupy ludzi, ponieważ wiem, że samodzielne zorganizowanie wyjazdu obniży jego koszty, nauczy nas odpowiedniego, logistycznego podejścia a co najważniejsze- da poczucie SATYSFAKCJI !

Jeśli mogę Wam pomóc udzielając informacji o miejscach, w których byłam to piszcie śmiało :)

Jestem tu dla Was :)

Miłka




piątek, 19 grudnia 2014

Pożegnanie Bali...

Wczoraj pożegnałam Bali. A właściwie Bali pożegnało mnie zachodem słońca


Stanowiłam również atrakcje turystyczną na plaży chyba przez rower, który był moim wczorajszym środkiem lokomocji :)  O skuter tu nie trudno za 7 USD można śmigać cały dzień. Samochód można wypożyczyć z kierowcą. Koszt wynajmu 20 USD + benzyna.










Kuta - czyli najbardziej turystyczne miejsce na Bali jest raczej bezpieczna. Choć po plaży kręcą się podejrzane grupy typków a za nimi łazi gość z słuchawką w uchu. A zapomniałam Wam przekazać, że wiza wjazdowa do Indonezji podrożała o 10 dolców . Czyli kosztuje teraz 35 USD.
 Z praktycznych info warto dodać jeszcze tę że ceny po 20 grudnia do ok 10 stycznia podskoczą o jakieś bagatela 200 % z powodu Świat. No i ostatnie... . Ciężko się śpiewa kolędy w temperaturze 26 C ( ale jakoś daję radę:)

Buziak!!!
Ściskam Was Mocno!!

1 komentarz: