Mecenas wyprawy - Piramida Carstensz

Mecenas wyprawy - Piramida Carstensz
WYŁĄCZNY SPONSOR WYPRAWY

Drogi Globtroterze :)

W dzisiejszych czasach podróżuje się na wiele sposobów. Można skorzystać z usług agencji turystycznej, bądź zaplanować wyprawę od A do Z samodzielnie. Należę do tej drugiej grupy ludzi, ponieważ wiem, że samodzielne zorganizowanie wyjazdu obniży jego koszty, nauczy nas odpowiedniego, logistycznego podejścia a co najważniejsze- da poczucie SATYSFAKCJI !

Jeśli mogę Wam pomóc udzielając informacji o miejscach, w których byłam to piszcie śmiało :)

Jestem tu dla Was :)

Miłka




piątek, 19 grudnia 2014

Przylot na Bali:)


Hej:)
Na szybko kilka ważnych informacji. W żadnym z tutejszych bankomatów, które odwiedziłam nie było możliwości wypłaty USD. Łącznie z moim bankiem, który tu na miejscu obsługuje jedynie indonezyjskich klientów....  Już myślałam, że w hostelu będę gary będę zmywać....
Było trochę zamętu ale ogarnięte:)

Widok na basen Motelowy:)

 
 Kolejne ważne info. Jedyne taksówki z licznikiem to bluebird. Ja skorzystałam z usług wiecznie uśmiechniętego kierowcy ....taxi-skutera:)  Targując przy tym kwotę przejazdu 10x w dół:)
No i co najważniejsze oberwanie chmury jest
 naprawdę konkrete ale pada 20' i przestaje.

 
 A tu najtańszy sposób transportu na wyspie:) Jak dla mnie super:)
 
Buziak! Ściskam Was Mocno!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz