Mecenas wyprawy - Piramida Carstensz

Mecenas wyprawy - Piramida Carstensz
WYŁĄCZNY SPONSOR WYPRAWY

Drogi Globtroterze :)

W dzisiejszych czasach podróżuje się na wiele sposobów. Można skorzystać z usług agencji turystycznej, bądź zaplanować wyprawę od A do Z samodzielnie. Należę do tej drugiej grupy ludzi, ponieważ wiem, że samodzielne zorganizowanie wyjazdu obniży jego koszty, nauczy nas odpowiedniego, logistycznego podejścia a co najważniejsze- da poczucie SATYSFAKCJI !

Jeśli mogę Wam pomóc udzielając informacji o miejscach, w których byłam to piszcie śmiało :)

Jestem tu dla Was :)

Miłka




piątek, 19 grudnia 2014

Timika!:)

    Hej:) 
    W nocy o 1:50 czasu lokalnego wsiadłam w samolot do Timiki/Nowa Papua. Przelot trwał prawie 4 h. Gdy otworzyłem pode mną rozpościera się dżungla z meandrującą rzeką .
     Jadłam dziś dziwne rzeczy i co do jednej ( tej na patyku :-D) nie jestem przekonana. Totalnie bez smaku- coś - co mam nadzieje nie było kurczakiem. Moczy się to w pikantnym sosie i zjada. Kolorowa sałatka owocowa z papai, arbuza, ogórka i pomarańczy byłaby extra gdyby ktoś nie wpadł na pomysł dodania do niej majonezu. . Owoce morza były z kurczakiem....




Bleeee... wiec suma sumaru zjadłam fasolkę . A zielony chleb farbowany jest wyciągiem z liści pandan...

Buuuziak!!

Miłka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz