Mecenas wyprawy - Piramida Carstensz

Mecenas wyprawy - Piramida Carstensz
WYŁĄCZNY SPONSOR WYPRAWY

Drogi Globtroterze :)

W dzisiejszych czasach podróżuje się na wiele sposobów. Można skorzystać z usług agencji turystycznej, bądź zaplanować wyprawę od A do Z samodzielnie. Należę do tej drugiej grupy ludzi, ponieważ wiem, że samodzielne zorganizowanie wyjazdu obniży jego koszty, nauczy nas odpowiedniego, logistycznego podejścia a co najważniejsze- da poczucie SATYSFAKCJI !

Jeśli mogę Wam pomóc udzielając informacji o miejscach, w których byłam to piszcie śmiało :)

Jestem tu dla Was :)

Miłka




sobota, 21 lipca 2012

Przed wyjazdem z Terscol



Kiedyś wpadła mi w ręce książka Martyny Wojciechowskiej pt " Przesunąć horyzont". Pamiętam, ze zniesmaczyło mnie w niej to, ze autorka podczas ataku szczytowego na Mt Everest poinformowała czytelników, ze dostała okres. Jakoś mi ten opis przyćmił fakt zdobycia góry. Zastanawiałam się nad tym czy ja mogłabym czymś takim się "pochwalić". Teraz wiem ze "te dni" maja zasadniczy wpływ na samopoczucie kobiety. zarówno psychiczne jak i fizyczne. Tuz przed wyjazdem z Tierskol fatalnie się czułam. Przewracałam się z boku na bok nie wiedząc jaka decyzje podjąć. A jak pogorszy się pogoda? W sumie mogę się tez "źle czuć" na górze! Jadę!
PS, Szkoda że musiałam przeżyć to na własnej skórze żeby zrozumieć Martynę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz